Hallo,
Ik moet me telkens opnieuw aanmelden op de site.
Het maakt niet uit of ik de testsite gebruik of die van de Brabantse wal.
Zodra ik naar een nieuwe pagina ga of het duurt even voor ik iets doe moet ik opnieuw inloggen
Weet iemand hoe dit kan?
Ik werk vanuit mijn iPad of MacBook.
Cookies verwijderen heb ik geprobeerd maar dat helpt niet.
Alvast bedankt
Groeten, Anita
Inloggen
-
Anita Engelaar
- Contacteer:
Re: Inloggen
Ik weet het niet, maar denk graag mee. Op mijn ipad doet het probleem zich (gelukkig) niet voor (dat is weer zo'n fijne opmerking waar je niets mee kan ...)
maar misschien heeft Caroline het al eens eerder gehoord?
Het klinkt alsof je cookies op de een of andere manier automatisch weggeknikkerd worden.
Ik vermoed dat je Safari gebruikt om mee te browsen? Je zou als eerste kunnen proberen een andere browser, zoals Chrome of Firefox te installeren en het daarmee te proberen. Als dat wel werkt, ligt het probleem in Safari, en zouden we nog wat verder kunnen kijken als je perse Safari wilt gebruiken.
Als het probleem zich met een andere browser ook voordoet, dan wordt het wat lastiger. Daar kunnen we ook nog een paar dingen testen, maar dan wordt het wat lastiger.
Ik zou dus eerst eens een andere maagdelijke browser proberen (dus zonder allerlei extensies te installeren).
Het klinkt alsof je cookies op de een of andere manier automatisch weggeknikkerd worden.
Ik vermoed dat je Safari gebruikt om mee te browsen? Je zou als eerste kunnen proberen een andere browser, zoals Chrome of Firefox te installeren en het daarmee te proberen. Als dat wel werkt, ligt het probleem in Safari, en zouden we nog wat verder kunnen kijken als je perse Safari wilt gebruiken.
Als het probleem zich met een andere browser ook voordoet, dan wordt het wat lastiger. Daar kunnen we ook nog een paar dingen testen, maar dan wordt het wat lastiger.
Ik zou dus eerst eens een andere maagdelijke browser proberen (dus zonder allerlei extensies te installeren).
-
Anita Engelaar
- Contacteer:
Re: Inloggen
Daar had ik eerlijk gezegd nog niet aan gedacht. Ik gebruik inderdaad altijd Safari, vnl. omdat die veiliger voelt dan Google.
Maar ik ga het in elk geval proberen.
Maar ik ga het in elk geval proberen.