fb koppelen

Tips en vragen over de interactie tussen de website en de afdelingspagina's op Facebook.
Plaats reactie
moniqueL
Berichten: 30
Lid geworden op: 23 sep 2019, 17:54
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

fb koppelen

Bericht door moniqueL »

ik kan niet vinden hoe onze fb pagina gekoppeld dient te worden aan onze afd. website
Wie??
Gebruikersavatar
Ton K
Berichten: 130
Lid geworden op: 29 aug 2019, 16:38
Contacteer:

Re: fb koppelen

Bericht door Ton K »

Kies in de eerste kolom voor Lijst.
Gan dan heeeeeelemaal naar beneden in de pagina boom en klik op het driehoekje voor de grijze map Opslag, om die uit te klappen.
Klik dan op Social media. Dan verschijnen rechts de social media's die je toe kunt voegen.
Klik dan op Facebook.
Dmp 0597.gif




Vul dan bij URL, de url (de link) naar je Faceboek pagina in. En vergeet niet in tabblad Toegang het vinkje weg te halen bij Uitschakelen want anders gebeurt er nog niets.
Dmp 0598.gif
Dmp 0598.gif (11.55 KiB) 389 keer bekeken



En als dat allemaal gelukt is krijg je onderaan je afdelingspagina de link naar Facebook te zien.
Dmp 0599.gif
Dmp 0599.gif (5.33 KiB) 389 keer bekeken
Carla Hupjé
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 jan 2022, 17:06
Contacteer:

Re: fb koppelen

Bericht door Carla Hupjé »

Wij gaan een Facebook en Instagram pagina maken voor onze afdeling Veluwezoom. We willen dan ook een koppeling met de website. Heb net geprobeerd om uit te zoeken hoe dat moet, maar stuit op een probleem. Ik doe wat in de handleiding staat op blz. 3-10. Als ik op social media klik verschijnt er niks geen keuzemenuutje met Facebook, Twitter enz. Ik krijg de volgende tekst:

Sorry, u heeft niet de juiste bevoegdheden om deze wijziging uit te voeren.

No page edit permission for user 128 on page 6092 1437679336

Wat doe ik verkeerd?

Carla Hupjé, afdeling Veluwezoom
Gebruikersavatar
Ton K
Berichten: 130
Lid geworden op: 29 aug 2019, 16:38
Contacteer:

Re: fb koppelen

Bericht door Ton K »

Als je bovenstaande stappen volgt moet het lukken.
De bedoeling is dat je er de link naar je facebook pagina en de link naar je instagram pagina in plaatst. Wanneer je dan op je afdelingspagina op het icoontje klikt, ga je naar facebook of instagram. De link die je nu bij facebook hebt staan is niet juist dat gaat niet naar facebook.
Dmp02145(00001).png
Dmp02145(00001).png (3.32 KiB) 246 keer bekeken
Trinette
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jul 2022, 22:32
Contacteer:

Re: fb koppelen

Bericht door Trinette »

Hallo Ton,
In heb een bericht gemaakt in Opslag/facebook/ maar als ik hem wil publiceren, krijg ik wel de FAcebookpagina van GB Nijkerk/Hoevelaken te zien, maar niet mijn bericht. Hij komt op de facebookpagina van mijn man terecht. Rechts bovenin staat inderdaad het account van mijn man prive en van zijn bedrijf als ik het account wissel. Hoe krijg ik mijn nieuwe bericht online op de pagina van Groei en Bloei?
Alvast bedankt voor uw reactie.
Gebruikersavatar
Ton K
Berichten: 130
Lid geworden op: 29 aug 2019, 16:38
Contacteer:

Re: fb koppelen

Bericht door Ton K »

Facebook berichten moet je op facebook maken. Het enige wat je op de Groei & Bloei site instelt is de link naar je facebook programma.
Dus als je wat op jullie facebook pagina wilt zetten zul je over moeten schakelen naar dat account. Ik ben bang dat ik je daar verder niet mee kan helpen. Facebook is niet zo mijn ding.
Gebruikersavatar
Klaas Wilms
Berichten: 45
Lid geworden op: 04 sep 2019, 19:43
Locatie: Noordoostpolder
Contacteer:

Re: fb koppelen

Bericht door Klaas Wilms »

Als je in fb een evenement aanmaakt, kun je daar in een bericht op de website van G&B naar linken.
Klik op het evenement in fb.
Kopieer de adresbalk en maak een link in het artikel op de website.
Plaats reactie