datum aanpassen LET OP

Vragen over de Agenda op de website.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Saskia Breebaart
Berichten: 51
Lid geworden op: 29 aug 2019, 20:58
Contacteer:

datum aanpassen LET OP

Bericht door Saskia Breebaart »

Nu er zoveel activiteiten verplaatst worden kom ik het volgende tegen:

Indien je van een agenda item de datum aanpast wordt de tijd niet automatisch op 23.59 gezet. Dus dit moet je even handmatig aanpassen.

Succes en blijf gezond
Succes
Saskia Breebaart
breda
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 okt 2019, 12:52

Re: datum aanpassen LET OP

Bericht door breda »

Ik heb een vraag:
tekst die ik plaats in de agenda onder meer informatie wordt niet zichbaar in de agenda ook na drukken op het bliksem ikoontje en tekst die er staat gaat niet weg.
Graag een reactie.
bij voorbaat dank,
Johan Snoek
Groei en Bloei Breda
Gebruikersavatar
Ton K
Berichten: 130
Lid geworden op: 29 aug 2019, 16:38
Contacteer:

Re: datum aanpassen LET OP

Bericht door Ton K »

Ja. Ik zie wat je bedoelt.

Ik denk dat het een bug in het systeem is, dus dat zullen we opnemen met Youwe.

Wat je moet doen is als volgt:
  • Zorg dat je aan de achterkant ingelogd bent (maar dat lijkt me logisch als je iets gewijzigd hebt).
  • In een ander browsertabblad heb je de voorkant van de site geopend (en dat heb je meestal ook al om je aanpassingen te bekijken).
  • Als je aan de achterkant je wijzing hebt aangebracht in een agenda item sla je die op. Ook net als normaal.
  • Dan schakel je over naar het tabblad met de voorkant van je website, en ga je naar dat agendapunt toe en klik je op de Meer info knop. Dan zie nog steeds de oude informatie.
    Met <Ctrl> F5 laadt je dan opnieuw de pagina en ziehier, hij is ge-updated.

Je hoeft helemaal niets met de bliksemschicht te zitten trutten, vergeet die maar gewoon. Gewoon de pagina opnieuw laden. Je moet ondertussen echter wel ingelogd zijn aan de achterkant, want anders werkt het niet!
Plaats reactie