Ledenlijst

Vragen over het maken en versturen van de e-mail nieuwsbrief.
Plaats reactie
JohannaKloosterhuis
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 sep 2019, 21:07

Ledenlijst

Bericht door JohannaKloosterhuis »

Het importeren van de ledenlijst die ik gedownload heb uit de oude website lukt niet.
Beter gezegd: als ik op importeren klik komt er al een foutmelding zodat ik niet eens kan aangeven wat ik waar vandaan wil importeren.
Is dat nog niet actief of gaan jullie dit voor ons doen pas nadat wij daar om vragen?
In de handleiding wordt hier ook niet over geschreven, alleen hoe je stuk voor stuk nieuwe emailadressen toevoegt.
Ik hoop dat dit niet de bedoeling is met onze bestaande adressenlijst.
Zo mogelijk graag beide lijsten importeren/klaarzetten:-)
Alvast bedankt.
Afdeling Midden-Groningen, Johanna Kloosterhuis
Gebruikersavatar
Saskia Breebaart
Berichten: 51
Lid geworden op: 29 aug 2019, 20:58
Contacteer:

Re: Ledenlijst

Bericht door Saskia Breebaart »

Beste Johanna
De lijst met abonnee's op de Nieuwsbrief hoef je niet uit de oude site te halen.
Zodra je nieuwe website live gaat zorgt Youwe er voor dat deze informatie mee over komt.
Dat het nu niet gedaan is heeft als achtergrond dat je dan de mensen die zich de laatste weken van de oude site nog aanmelden kwijt raakt.
Is je vraag hiermee voldoende beantwoord?
Succes
Saskia Breebaart
JohannaKloosterhuis
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 sep 2019, 21:07

Re: Ledenlijst

Bericht door JohannaKloosterhuis »

Hallo Saskia,
Mooi geregeld:-)
Zal dan volgende week zijn.
Test naar mijn eigen mailadres werkte wel:-)
Alleen nog wel de vraag of beide lijsten overgezet worden, of alleen de leden (150) of alleen de lijst met alle adressen (ca. 350)
Groetjes,
Johanna Kloosterhuis
Gebruikersavatar
Saskia Breebaart
Berichten: 51
Lid geworden op: 29 aug 2019, 20:58
Contacteer:

Re: Ledenlijst

Bericht door Saskia Breebaart »

Johanna of beide lijsten overgezet worden weet ik niet. Vraag het Caroline die weet het of kan het navragen.
Succes
Saskia Breebaart
Carla Hupjé
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 jan 2022, 17:06
Contacteer:

Re: Ledenlijst

Bericht door Carla Hupjé »

Vanwege corona zijn we veel meer digitaal gaan communiceren met de leden. Ik maak de nieuwsbrieven in Word en verzend ze per mail aan de leden die een mailadres hebben. Ik wil nu overstappen op de nieuwsbrieven vanuit Typo3. Ik zie dat er wel een adressenlijst in typo3 zit, maar niet met alle leden van Veluwezoom. Dit zijn waarschijnlijk de mensen die zich zelf aangemeld hebben. Ik kan natuurlijk alle adressen van leden die er niet in zitten toevoegen, maar vraag me af of het misschien gemakkelijker kan. Zo ja, hoe gaat dat dan? Ik hoor het graag.
Met vriendelijke groet,
Carla Hupjé - Veluwezoom
Gebruikersavatar
Ton K
Berichten: 130
Lid geworden op: 29 aug 2019, 16:38
Contacteer:

Re: Ledenlijst

Bericht door Ton K »

Carla Hupjé schreef: 14 jan 2022, 15:21 Ik kan natuurlijk alle adressen van leden die er niet in zitten toevoegen, maar vraag me af of het misschien gemakkelijker kan. Zo ja, hoe gaat dat dan? Ik hoor het graag.
Ja, daar is meestal geen beginnen aan. Nog daargelaten de typefouten die je kunt maken. Stuur even een mailtje naar Caroline, volgens mij kan zij Wind-Internet vragen om die adressen in te lezen.
Plaats reactie