Nieuwsbrief is verkleind

Vragen over het maken en versturen van de e-mail nieuwsbrief.
Plaats reactie
MarijkeJvL
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 sep 2019, 14:18

Nieuwsbrief is verkleind

Bericht door MarijkeJvL »

Ik heb al heel wat Nieuwsbrieven probleemloos verstuurd, maar bij de laatste heb ik een probleem.
Bij de e-mail wordt achter de naam vermeld: bekijk online.... en dan de naam van de Nieuwsbrief.
De naam in de oranje bovenbalk Nieuwsbrief heb ik vervangen door een andere naam.
Nu wordt de Nieuwsbrief erg klein weergegeven bij het openen. Je kunt de tekst wel vergroten door te schuiven, maar het uiteindelijke resultaat is toch niet echt mooi. Wat kan er aan de hand zijn?

Bedankt voor het meedenken.
Marijke
afdeling Ermelo-Putten
Gebruikersavatar
Caroline del Court Konig
Berichten: 54
Lid geworden op: 29 aug 2019, 17:57

Re: Nieuwsbrief is verkleind

Bericht door Caroline del Court Konig »

Hi Marijke,
Ik heb mezelf even een test gestuurd van jouw nieuwsbrief, maar die komt op zich goed over. Maar ik zag ook geen andere naam in de oranje balk staan. Wat voor naam had je daar voor gemaakt?
De foto is wel heel erg groot, waardoor in bijvoorbeeld Outlook alles heel erg uit elkaar getrokken wordt. Voor het beste resultaat kan je de foto's het beste maximaal 737 px breed maken VOORDAT je ze uploadt.
Kan je anders een schermafdruk bijvoegen? Dan zien we misschien meer.
Groetjes, Caroline
MarijkeJvL
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 sep 2019, 14:18

Re: Nieuwsbrief is verkleind

Bericht door MarijkeJvL »

Bedankt Caroline voor het antwoord.
De verkleinde nieuwsbrief is er nog steeds, maar ik ben er aan gewend :D. Ook heb ik gezien dat ik bij de instellingen op mijn telefoon het een en ander kan bijstellen.
De foto's maak ik meestal kleiner, maar bij deze had ik dat niet gedaan.
Groeten,
Marijke
Plaats reactie