Infomail

Algemene vragen die je niet in een van de andere forums kwijt kunt.
Plaats reactie
275881
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 dec 2021, 08:09
Contacteer:

Infomail

Bericht door 275881 »

Beste collega's,

Sinds kort hebben wij een nieuwe secretaris. De mail die via het mailadres info@gorinchem.groei.nl binnenkomt, komt nog steeds binnen bij de vorige, waarnemend, secretaris. Op onze website heb ik al wel de koppelingen via het contactformulier etc. aangepast zodat alle mail die daarvandaan wordt verstuurd bij onze nieuwe secretaris binnenkomt. Als ik echter vanuit outlook een mail stuur naar info@gorinchem.groei.nl dan komt de mail nog steeds bij de vorige secretaris terecht. Ik zie ws. iets simpels over het hoofd maar ik weet dat het bij de vorige wissel ook een crime was het op orde te krijgen.
Dank alvast en groeten van

Laurens Nieuwenhuis
Webmaster Gorinchem e.o.
Gebruikersavatar
Caroline del Court Konig
Berichten: 54
Lid geworden op: 29 aug 2019, 17:57

Re: Infomail

Bericht door Caroline del Court Konig »

Hi Laurens,
De webmail staat los van de website. Ik heb net voor Saskia op haar verzoek een nieuw wachtwoord aangemaakt. Zij kan dit nu aanpassen.
Wel even een tip:
Ik begrijp uit jouw mailtje dat jullie de mail automatisch doorsturen naar een ander mailadres, in dit geval nog de oude secretaris. Dat kan natuurlijk, maar als de nieuwe secretaris dat ook wil, is het wel belangrijk om dan ook regelmatig via de webmail in te loggen en de spambox te bekijken. Het gebeurt regelmatig dat 'goede' mail in de spambox terecht komt, en die mis je dan omdat het automatisch doorsturen natuurlijk alleen voor de inbox geldt en niet voor de spam.
Groetjes en succes,
Caro
275881
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 dec 2021, 08:09
Contacteer:

Re: Infomail

Bericht door 275881 »

Dankjewel Caro, ik ga het doorgeven.
Fijne dagen, ook voor alle andere webmasters uiteraard
Plaats reactie