Zijn de elementen in de voet van een nieuwsbrief aan te passen

Vragen over de Agenda op de website.
Plaats reactie
Harrie
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 mar 2023, 17:38
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Zijn de elementen in de voet van een nieuwsbrief aan te passen

Bericht door Harrie »

Wij versturen een nieuwsbrief (alleen voor leden en eigenlijk een link naar een pdf) en een nieuwsflits (met korte berichtjes/notifcaties). Nu staat er onderaan de nieuwsflits toch nog een link "meld je af voor de nieuwsbrief".
Dat zou ik aan willen passen naar nieuwsflits. Voor dat linkje afmelden voor de echte nieuwsbrief zou ik door willen linken naar een andere pagina.
Is dat mogelijk?
Bijlagen
Schermafdruk van 2024-02-17 15-20-00.png
Schermafdruk van 2024-02-17 15-20-00.png (18.13 KiB) 39 keer bekeken
Groeten van Harrie
Webmaster Groei & Bloei Apeldoorn
Gebruikersavatar
Ton K
Berichten: 130
Lid geworden op: 29 aug 2019, 16:38
Contacteer:

Re: Zijn de elementen in de voet van een nieuwsbrief aan te passen

Bericht door Ton K »

Voor zover ik weet is dat niet mogelijk omdat dat in de template van de website verankerd ligt. Je kunt wel de naam van je nieuwsbrief aanpassen naar wat dan ook. Maar het afmelden ligt vast in de template.

Maar als je informatievoorziening goed is, gaat niemand zich afmelden hoor, tenzij je ze overrompeld met onzin maar dan moet je het wel heel bond maken.
Harrie
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 mar 2023, 17:38
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: Zijn de elementen in de voet van een nieuwsbrief aan te passen

Bericht door Harrie »

Je hebt wel een punt. Ik heb nog nooit een afmelding gezien, maar volgens mij gaat die ook naar het centrale adres waarvan ik ook nooit bericht krijg. We hebben een ander linkje/formulier met "hoe" men de informatie wil ontvangen en daar komt ook nauwelijks wat op binnen.
Groeten van Harrie
Webmaster Groei & Bloei Apeldoorn
Gebruikersavatar
Klaas Wilms
Berichten: 45
Lid geworden op: 04 sep 2019, 19:43
Locatie: Noordoostpolder
Contacteer:

Re: Zijn de elementen in de voet van een nieuwsbrief aan te passen

Bericht door Klaas Wilms »

Je krijgt geen melding, terwijl er wel mutaties zijn. Dat is te zien als je naar het aantal adressen kijkt.
De meeste nieuwe adressen zijn van mensen die zich bij een bestuurslid opgeven. Ik zet ze er dan bij in de lijst.
Plaats reactie