Agenda

Vragen over de Agenda op de website.
Plaats reactie
Berta Huijing
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 sep 2019, 21:41

Agenda

Bericht door Berta Huijing »

Hallo,
Ik heb een paar agenda-items aangemaakt maar ik kan de aanvangstijd niet plaatsen. Ik heb het nu in het eerste informatieveld gezet maar dit vind ik niet echt mooi. In de vorige site had je onderaan een veld voor meer info en daar kon je event. de aanvangstijd inzetten. Daar had je dan de locatie, prijs en aanvang bij elkaar staan. Is zoiets in de nieuwe site ook mogelijk? Bijv. bij de eerste opening van een agenda-item bij de datum en prijs.

Als ik iets verander in de tekst van een item, moet ik dan iedere keer de cache leeggooien?

Is het normaal dat de agend-items alleen in de opslag te zien zijn en niet in de boomstructuur? Ik vind dit niet handig.

Graag zie ik een reactie van jullie.
Hartelijke groet,
Berta Huijing
Gebruikersavatar
Saskia Breebaart
Berichten: 51
Lid geworden op: 29 aug 2019, 20:58
Contacteer:

Re: Agenda

Bericht door Saskia Breebaart »

Beste Bertha,
Even van achter naar voren je vragen beantwoorden.
  • Het is even wennen dat agenda niet meer in de hoofdboomstructuur zit. Het zij zo.
  • Of je de cache moet legen weet ik niet, zou het gewoon doen.
  • In de nieuwe agenda layout is het denk ik even zoeken wat je waar plaatst. Ik persoonlijk zou het in de 1e regel onder de kop zetten. In de oude omgeving moest je best ver scrollen voor je bij 'meer info' was. Maar achteraan in de titel is ook een goede en duidelijke plek
Succes
Saskia Breebaart
Gebruikersavatar
John Bax
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 sep 2019, 11:30
Locatie: Deurne
Contacteer:

Re: Agenda

Bericht door John Bax »

Misschien een aanvulling over het legen van de cache, uit een eerdere mail van Caroline:

Je moet de cache legen op een andere plek.
Omdat de agenda-items plugins zijn, neem ik aan.
Nadat je wijzigingen hebt aangebracht, ga je naar de subpagina ‘meer informatie’ bij de agenda. Zie plaatje. Die open je, en daar leeg je de cache met het bliksemschichtje.
cache legen agenda.png
Het merkwaardige is wel dat recent een eerste wijziging (bestaande tekst compleet vervangen door een nieuwe tekst) probleemloos ging en de tweede wijziging (stukje tekst aanvullen) pas in de front-end zichtbaar werd na de actie met het bliksemschichtje. Dus wellicht eerst controleren of de wijziging zichtbaar is en anders Wodan zijn werk laten doen.

Succes, John Bax
waterweg_noord
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 sep 2019, 16:55

Re: Agenda

Bericht door waterweg_noord »

Hoi, hier Jojanneke van Waterweg-noord.
Het lukt mij wel om een agenda item te maken, die zichtbaar is op de website onder kopje 'agenda' in de bovenbalk, maar hij wordt niet op de home-pagina geplaatst rechts beneden. Iemand een idee hoe dat in zn werk gaat?
Gebruikersavatar
Saskia Breebaart
Berichten: 51
Lid geworden op: 29 aug 2019, 20:58
Contacteer:

Re: Agenda

Bericht door Saskia Breebaart »

Hoi Jojanneke,
Ik denk dat het verstandig is dit even aan Caroline te vragen.
Want zelfs als je maar 1 agenda item plaatst komt dat op de Home, als het goed is ;)
Succes
Saskia Breebaart
Gebruikersavatar
Ton K
Berichten: 130
Lid geworden op: 29 aug 2019, 16:38
Contacteer:

Re: Agenda

Bericht door Ton K »

waterweg_noord schreef: 29 sep 2019, 17:01 Het lukt mij wel om een agenda item te maken, die zichtbaar is op de website onder kopje 'agenda' in de bovenbalk, maar hij wordt niet op de home-pagina geplaatst rechts beneden. Iemand een idee hoe dat in zn werk gaat?
Oók de cache op de home page leeggooien! Deze opmerking is inmiddels ook aan de handleiding toegevoegd.
GB Zuid Limburg
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 nov 2019, 18:15

Re: Agenda

Bericht door GB Zuid Limburg »

Hallo,

Nu heb ik het probleem dat als ik op de knop meer informatie klik bij betreffende agendapunt ik de volgende melding krijg: "Page Not Found (404)
This page (ID 6274) is of type "Shortcut" and configured to redirect to a page, which is not accessible (ID 0).
More information regarding this error might be available online."

Dit ook na het legen van alle cache's en zelf als ik de dag erna de website controleer. Heeft iemand tips voor mij?
Bvd.
Gebruikersavatar
Ton K
Berichten: 130
Lid geworden op: 29 aug 2019, 16:38
Contacteer:

Re: Agenda

Bericht door Ton K »

Welke afdeling is dat, 293058?
GB Zuid Limburg
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 nov 2019, 18:15

Re: Agenda

Bericht door GB Zuid Limburg »

Niet handig zo, ik ben van afdeling Zuid-Limburg
Gebruikersavatar
Ton K
Berichten: 130
Lid geworden op: 29 aug 2019, 16:38
Contacteer:

Re: Agenda

Bericht door Ton K »

Je hebt de pagina-eigenschappen van de pagina Meer informatie (onder Agenda) veranderd van standaard naar link. Ik heb dat terugveranderd voor je, nu doet je agenda het weer.

Op de pagina Meer informatie heb je ook een inhoudselement aangemaakt (Test). Denk eraan dat je dat nu onder ieder agenda-item terug ziet. Als je dat niet wilt, moet je dat inhoudselement weggooien.
Laatst gewijzigd door Ton K op 03 nov 2019, 20:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: typo
Plaats reactie