Agenda zoekfuncie verfijnen

Vragen over de Agenda op de website.
Plaats reactie
G&BwebmasterGouda
Berichten: 23
Lid geworden op: 25 sep 2019, 23:41

Agenda zoekfuncie verfijnen

Bericht door G&BwebmasterGouda »

Hoe kan ik in de Agenda afdeling Gouda e.o. in de zoekfunctie > Verfijn resultaten de Regio en het soort Evenement instellen.
Wij willen graag dat lezingen en excursies voor alle afdelingen zichtbaar worden.
Gebruikersavatar
Ton K
Berichten: 134
Lid geworden op: 29 aug 2019, 16:38
Contacteer:

Re: Agenda zoekfuncie verfijnen

Bericht door Ton K »

Ik weet niet of ik je vraag helemaal goed begrijp, maar ik denk dat je standaard ook alle activiteiten van je buurafdelingen weer wilt geven in jouw Agenda. Dat gaat niet.

Verfijnen kun je alleen aan de voorkant van de website. In TYPO3 (de achterkant) geef je aan welk soort evenement het is en in welke provincie je zit. Verder valt daar niets in te stellen. Als je ook de evenementen van je collega afdelingen ook in jouw agenda wilt hebben, zul je die zelf in je eigen agenda moeten zetten.

Je kunt aan de achterkant ook een inhoudslelement boven het Agenda inhoudselement invoegen waarin je uitlegt voor je bezoekers hoe ze de twee velden in de linkerkantlijn kunnen gebruiken om nóg meer activiteiten in de buurt te vinden. Omdat dat een beetje plompverloren bovenaan de pagina komt te staan kun je het ook in de Rechterkolom zetten. In dit geval heb ik er Kop4 van gemaakt.

Dmp_3113_2024-06-20.png
G&BwebmasterGouda
Berichten: 23
Lid geworden op: 25 sep 2019, 23:41

Re: Agenda zoekfuncie verfijnen

Bericht door G&BwebmasterGouda »

Ben er inmiddels achter Ton, in het cms bij een Agenda-item kun je de regio aanpassen. Wanneer je Heel Nelderland selecteert is dat Agendapunt in de Agenda van alle afdelingen zichtbaar. Heel simpel. Ooit een tip van Saskia voor lezingen, nu bestuur nog meekrijgen. Dank voor het meedenken.
Plaats reactie